پویش بلکفرایدی یا همان خرید با تخفیفهای شگفتانگیز دیجیکالا از اول آذرماه تا هفتم آذرماه آغاز میشود و پیشبینی میشود در این بازه زمانی، حجم سفارشات در این فروشگاه بزرگ آنلاین، دو برابر شود. در همین راستا، دیجیکالا اعلام کرده است که ظرفیت دریافت سفارش از فروشندهها را نیز دو برابر کرده است.
شیوههای دریافت سفارش از فروشندهها در دیجیکالا، در ۳ مسیر تعریف میشود. مسیر اول، مراجعه حضوری فروشندهها به مراکز دیجیکالا است. مسیر دوم از خودروهایی که در سطح شهر تردد میکنند، میگذرد. این خودروها برای دریافت سفارشها در بازههای زمانی مشخص برای دریافت و تحویل سفارش مراجعه میکنند. مسیر سوم اما سرویس فرست مایل (first mile) نام دارد که مراجعه به محل فروشنده توسط دیجیکالا، در این گزینه، انجام میشود.
افزایش ظرفیت تحویل تا ۴۴۰۰ سفارش در یک روز
برای مدیریت سفارشها، در هفته بلکفرایدی، روزهای جمعه هم به جدول زمانی دریافت سفارش از فروشندهها اضافه شده است تا فاصله زمانی بین دریافت سفارش و تحویل سفارش در ایام بزرگترین حراج سال دیجیکالا، کوتاهتر شود. در همین راستا، ظرفیت سفارشهای مشتریان در یک هفته مورد بحث برای سرویس «تحویل همان روز» و «تحویل روز بعد» به طور قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد .
در تهران، دیجیکالا ظرفیت استفاده از سرویس تحویل همان روز را تا ۴۴۰۰ سفارش افزایش داده است. در واقع این فروشگاه آنلاین میتواند ۴ هزار و ۴۰۰ سفارش را در یک روز به ثبت رسانده و همه آنها را در همان روز به مشتریان خود تحویل دهد. همچنین در مورد شهر کرج این عدد (سرویس تحویل کالا در همان روز) به ۶۰۰ سفارش در روز رسیده است.
البته افزایش ظرفیت تحویل و دریافت به استان تهران خلاصه نمیشود و سرویس «تحویل روز بعد» در اصفهان به ۲۰۰ سفارش در روز افزایش پیدا کرده است.
گفتنی است سفارشهایی که تا قبل از ساعت ۱۸ در این ایام ثبت شوند، در دسته «تحویل همان روز» قرار میگیرند و در غیر این صورت ارسال آنها احتمالا به روز بعد موکول میشود. همچنین در شهر اصفهان، سفارشهایی که تا پیش از ساعت ۲۳ شب، نهایی شوند، فردای همان روز به دست مشتریان دیجیکالا در اصفهان خواهند رسید.
نظر شما